لیزر جهت رفع اسکار
نوشته شده توسط : اینفو

لیزرها انتخابی بسیار خوب برای ترمیم جای زخمو رفع جای جوشبا نتیجه ی عالی هستند. با وجود این که جای زخم پایدار و دائمی است، بسته به نوع و محل اسکار لیزرها می تواننددر درمان اسکار سیار موثر باشند.

با استفاده از تکنولوژی لیزر جای جوش و اسکار می توان اندازه و شکل جای آن را کاهش داد تا شما احساس اعتماد به نفس بیشتر نسبت به ظاهرتان داشته باشید. توسط لیزر اصلاحی نور با انرژی زیاد برای درمان انواع اسکار مانند درمان گوشت اضافه (کلوئید) در دسترس است. برای مثال لیزر پالس دار رنگی، از نور زرد برای از بین بردن جای اسکار و قرمزی اسکار و برای مسطح کردن اسکارهای برآمده استفاده می کند.فایده درمان جای زخمبا لیزر این است که درد و ناراحتی کمتر یا هیچ دردی احساس نمی شود. و بلافاصله پس از درمان می توان به فعالیت عادی روزانه بازگشت.

لیزرهای مختلفی شامل فرکشنال co2 می توانند برای درمان جای زخم مفید باشند ولی ترجیح ما برای درمان زود هنگام اسکارScitonیاDioliteاست.

هنگامی که هر ماده ی خارجی وارد پوست می شود سلول های دفاعی در اطراف آن لایه ای تشکیل داده و سعی می کنند که آنرا از بافت طبیعی جدا کنند. وجود همین دیواره است که باعث می شود استفاده از ترکیبات دارویی در از بین بردن تاتو تاثیری نداشته باشد زیرا این دیواره مانع از رسیدن داروها به ماده ی رنگی خارجی می شود.در لیزرهای تاتو ، لیزر که همان نور تک طول موج است به طور اختصاصی و بدون آنکه به بافت طبیعی بدن صدمه ای بزند این ماده ی رنگی جذب شده و سبب انقجار آن می شود.این انفجار سبب پاره شدن دیواره ی اطراف آن ماده و پرت شدن تکه ها به داخل بافت اطراف شود و آنرا در دسترس گلبولهای سفید قرار می دهد که آماده ی بلعیدن و حذف آنها هستند.

نکته ی اول آنکه از آنجا که هر چقدر از عمر تاتو بگذرد گلبولهای سفید بیشتری را در اطراف آن می توان یافت . لذا شانس جواب پس از لیزر بیشتر می شود . تا توهایی که بیش از یکسال عمر داشته باشند ، نتیجه ی بهتری دارند.نکته ی دوم آنکه جواب تاتو به لیزر بسته به رنگ آن و جنس ماده ی رنگی متفاوت است.به این معنی که تاتو های مشکی، قهوه ای تیره و آبی معمولا جواب خوبی به درمان می دهند در صورتیکه تاتو های صورتی زرد سبز و قرمز جواب خوبی به لیزر ندارند ، در عین حال تاتوهای کرم و سفید ، چون نور را جذب نمی کنند ،پس لیزر را هم که نور است جذب نمی کنند و بنابراین جهت استفاده از لیزر های اختصاصی موارد خوبی نیستند.

لیزر موهای زاید در اصفهان





:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: